marți, noiembrie 9

Un călător împuţit


Ieri am trait cea mai "imputita" experienta din viata mea. Dupa o zi de munca, grabita spre casa, m-am urcat intr-un autobuz, mi-am compostat biletul ca un calator responsabil si cand sa ma asez pe scaun mi-au paralizat simturile. Un om al strazii care mirosea ingrozitor reusise sa alunge toti calatorii din faţă in cealalta jumatate de autobuz. Mirosul insuportabil m-a determinat sa merg la sofer si sa-i recomand ca in urmatoarea statie de autobuz sa-l dea jos pe mizerabil. M-a socat raspunsul conducatorului auto care mi-a zis: "Sa vina controlul si sa-l dea jos ca nu e treaba mea". N-am mai suportat mirosul si am coborat din autobuz inainte de vreme. Abia dupa ce a trecut prin sase statii de autobuz, soferul s-a sinchisit sa-l coboare pe mizerabil din masina. Prea tarziu, mijlocul de transport cred ca va purta mult timp amprenta urat mirositoare lasata in urma de omul strazii. Ce sa mai zic despre bancheta pe care statuse omul. Mustea de pişat.

Niciun comentariu: