marți, ianuarie 4

O noua pizzerie in oras



Ramona Herciu ne invita miercuri la ora 10.30 la Pizzeria Allegro. Este vorba despre mica ei afacere, iarla mometul inaugural vreasa ii aiba aproape pe fostii colegi de redactie, prieteni si oamenii dragi ei. "Este o inaugurare, la capatul unei munci asidue, depusa timp de sase luni, zi de zi, de dimineata pâna seara, impreuna cu un mic grup de colaboratori. Este inceputul unei alte perioade de truda, care sa confirme ca ceea ce am facut pâna acum a fost OK. Si, de ce sa nu spun?, sa acopere riscul pe care mi l-am asumat când m-am inhamat la acest proiect. Cu alte cuvinte, sa produc si sa vând, pentru a-mi plati datoriile contractate. Sunt multumita ca in plina criza am pus pe picioare o afacere care sa creeze câteva locuri de munca, sa produca bine si la un pret convenabil, repede si la timp. La fel ca in mass-media", spune Ramona.
Pizzeria Allegro este un proiect gandit si realizat intr-un interval relativ scurt. Ce a reusit Ramona sa faca, vom vedea
miercuri, 05 ianuarie 2011, cand vom manca impreuna o pizza Allegro. Cei interesati sunt asteptati pe str. Aviatori, nr 29 BIS

Niciun comentariu: