joi, martie 24

Am tras un 10. L-am ciuruit


"Cupa presei la tir", competitie organizata de Inspectoratul de Politie Judetean Bacau a reunit pe linia de tragere 15 reprezentanti ai mass-mediei locale si centrale. Dintre acestia, doar cinci vor primi diplome si cupe/plachete, detasandu-se categoric de ceilalti participanti si ocupand locurile disponibile de pe podiumul de premiere. Fetele au inceput in forta concursul, Andreea Pruteanu (1 TV Bacau) si Ramona Ionescu (Ziarul de Bacau) adjudecandu-si locurile I si II. Andreea a tras in forta si a acumulat 43 de puncte, iar subsemnata a urcat pe pozitia a doua din clasament obtinand 26 de puncte. Satisfactia mea e ca am nimerit un zece si doi de opt, ceea ce ma bucura. Am avut o tragere "pentru incalzire si reglaj", dupa care s-a tras pe bune, cu sase gloante. La baieti, surpriza editiei din acest an este Bogdan Chirila, cameraman la Realitatea TV Bacau, care, in clasamentul final a avut cel mai mare punctaj, 55 de puncte din 60 posibile. Daniel Moldovan (PRO TV) a tras 51 de puncte, iar Sebi Sascau (Desteptarea) a acumulat 46 de puncte. Festivitatea de premiere va avea loc vineri, 25 martie, in cadrul sedintei festive prilejuite de sarbatorirea Zilei Politiei Romane.

Niciun comentariu: