marți, iunie 21

Plus a devenit Lidl

E ca si cum am zice "aceeasi Marie, cu alta palarie". Si sustin acest lucru din propria-mi convingere. Am fost intr-unul din magazinele rebrenduite si pot sa spun ca asteptarile mi-au fost inselate. Am constatat cu suprindere ca in afara de modificarile de fatada care tin de amplasarea produselor, inlocuirea etichetelor
si schimbarea denumirii magazinului si a carucioarelor pentru cumparaturi, mare lucru nu s-a intamplat. Cu mici exceptii am vazut produse noi la raionul dulciuri, detergenti si cosmetice. In rest, am gasit rafturi goale si produse chiar mai scumpe decat avea Plus-ul. Ma gandesc ca poate pe viitor, o mai buna aprovizionare si reducerea preturilor, va atrage mai multi clienti. Si apropo, tot o singura casa de marcat functiona.

Niciun comentariu: